Krups KM5055

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KM5055 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

sadeho 16-04-2013
Geschreven voor: Krups KM5055

Nog nooit zo'n onpraktische koffiezet gehad! Zou hem niemand aanraden! Nu minder dan 2 jaar geleden gekocht en al kapot.
Smaak: lekkere koffie, maar je moet veel koffie inscheppen voor een goede smaak. De aroma stand helpt hieraan, maar onvoldoende naar mijn mening.
Mogelijkheden: Heel veel mogelijkheden. Koffieplaat kan lang naverwarmd worden. De dubbele timer functie is super. Om deze reden hadden we hem gekocht.
Gebruiksgemak: Het deksel van het vulreservoir kan niet ver genoeg naar achter waardoor je altijd morst als je water toevoegd. De schenkkan lekt altijd bij het opschenken. Het deksel kan hier ook niet af: moeilijk om te poetsen. Het koffiereservoir is ook moeilijk schoon te maken omdat er niet veel aan kan gedemonteerd worden.
Vorm: mooi in RVS, maar nogal lomp en breed op het aanrecht.
Duurzaamheid: voor zo'n prijs verwacht je niet dat hij na minder dan 2 jaar de geest geeft.